فرشته کوچک مافرشته کوچک ما، تا این لحظه: 4 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

نامه به دخترم

به نام دختر گلم

نامه به دختر گلم

1398/6/8 22:27
نویسنده : پدر
116 بازدید
اشتراک گذاری

شعر تقدیم به دختر گلم🌹

او وارد اتاقش شد و سرش را بوسید
سپس در کنار تخت بیمارستان خود نشست.
دستش را گرفت و محکم نگه داشت
و آرزو می کرد که او قدرت جنگیدن داشته باشد.
آنها با هم نشستند ، ساکت و غمگین ،
یک دختر و پدر در حال مرگ او.
او اشکهایی را دید که سعی در پنهان کردن آن داشت.
نگاهش کرد و بعد گریه کرد.
"بابا ، بابا ، لطفاً نرو.
مرا تنها نگذار اینجا.
دلم برایت تنگ شده
من هنوز به تو احتیاج دارم شما باید بمانید. "
"دختر کوچک ، من تو را خیلی دوست دارم.
می خواهم بمانم اما باید بروم.
من همیشه اینجا در قلب تو خواهم بود.
ما با هم هستیم اما از هم جدا هستیم.

پسندها (3)

نظرات (2)

نرگسنرگس
9 شهریور 98 2:48
خدا سایه همه پدر و مادرا رو روی سر فرزندانشون حفظ کنه ... 
متن غم انگیزی بود...
پدر
پاسخ
زنده باشی 🌹
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
10 شهریور 98 2:29
😔❤